de eerste dagen - Reisverslag uit Rapid City, Canada van matthijsstaal - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Rapid City, Canada van matthijsstaal - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

01 Januari 1970 | Canada, Rapid City

Dag 1
De eerst dag was een dag van veel zitten en wachten op de vliegtuigen. Toen ik eenmaal in Canada was duurde het nog een lange tijd om langs de douane te komen. Op het moment dat ik eenmaal langs de douane was, was het rond 5 uur. Het is vanaf het vliegveld nog 2.5 uur rijden naar Rapid-City. Dus we hebben ondertussen wat gegeten. Eenmaal aangekomen was het 11 uur.

Dag 2
Op dag 2 zijn we in de morgen naar de John deere dealer in brandon geweest. Hier aangekomen vroeg de verkoper of we in de middag ook mee konden naar Steinbach, om te kijken naar een combine. Steinbach is ongeveer even ver als van Groningen naar Maastricht. Toen we bij de combine gekeken hadden. Hebben we nog in een kolonie gekeken. Dit is een groep mensen die helemaal zelf voorzienend zijn. Hier hebben we ook nog gekeken op een boerderij waar ze vissen op kweken. Hierna was het bijna 6 uur en moesten we nog 3.5 uur terug naar huis. Nu hadden we in Winnipeg gegeten en waren we rond half 12 thuis

• 10 April 2014 - 18:38

Opa En Oma Staal:

we vinden het leuk om te horen hoe het gaat,geniet er maar van

• 10 April 2014 - 19:15

Lianne Staal:

super, mooie foto's en leuk verhaal. Zo blijven we goed op de hoogte. Heel veel plezier en tot de volgende keer;)

• 10 April 2014 - 19:41

Opa En Oma Van Der Wal:

wat geweldig dat jij na zo'n drukke reis nu al met je verslag bezig bent.
    heb je nog geslapen in de plain?
    en hoe ging het met het overstappen/
    geniet maar lekker jong en maak maar mooie foto's

• 12 April 2014 - 10:18

Anita Staal:

Hoi Matthijs,

Leuk van je te horen. Je hebt gelijk lekker veel gezien. Flink doorschrijven want ik ben wel nieuwsgierig hoe je het daar vind en wat je allemaal doet.

Groeten Anita